پوشش سیستم

گروه فنی مهندسی فون سیستم نمایندگی رسمی سیستم های مخابراتی و امنیتی پاناسونیک دارای مجوز رسمی صنفی کشور کد ۰۴۶۶۱۶۰۴۹۳

پوشش سیستم

گروه فنی مهندسی فون سیستم نمایندگی رسمی سیستم های مخابراتی و امنیتی پاناسونیک دارای مجوز رسمی صنفی کشور کد ۰۴۶۶۱۶۰۴۹۳

گروه فنی مهندسی فون سیستم نمایندگی رسمی سیستم های مخابراتی و امنیتی پاناسونیک دارای مجوز رسمی صنفی کشور کد ۰۴۶۶۱۶۰۴۹۳ (اتحادیه سیستم های مخابراتی تهران) به مدیریت مهندس مهرداد دهقانی و در امور شرکت ها به نام پوشش سیستم فروغ ایرانیان به شماره ثبت ۵۴۴۵۱۱ و شناسه ملی ۱۴۰۰۸۴۸۷۹۶۸ به مدیریت مهندس مهرداد دهقانی آماده ارائه خدمات در زمینه نصب مراکز تلفن سانترال، شبکه های کامپیوتری و سیستم های امنیتی ،اعلام حریق، دوربین های مدار بسته، برق صنعتی و هوشمند سازی می باشد.

  • ۰
  • ۰

VOIP چیست؟

VOIP مخفف عبارت Voic Over IP که به معنی صدا بر روی بستر IP  و یا شبکه های کامپیوتری می باشد. به زبان ساده تر تکنولوژی VOIP از زیر ساخت شبکه آی پی یا همان شبکه های کامپیوتری برای انتقال صوت استفاده می کند و ارتباطات صوتی را روی شبکه بر مبنای IP انتقال می دهد. بر خلاف تصور برخی ، شبکه آی پی لزوماً به معنای اینترنت نمی باشد و سیستم VOIP نمی تواند کاملا به صورت مستقل از اینترنت در شبکه های داخلی ( LAN ) شرکت ها و سازمان های مختلف پیاده سازی شود و از امکانات متنوع و پیشرفته آن استفاده نمود. در واقع یک مرکز تلفن VOIP می تواند جایگزین سانترال سنتی و قدیمی شود که نه تنها تمامی امکانات یک سانترال داخلی را ارائه می دهد بلکه بسیاری از محدودیت های سانترال آنالوگ را ندارد و امکانات بسیار بیشتری را به شما ارائه می دهد.

امروزه حتی مخابرات برای انتقال ترافیک تلفن از یک مرکز مخابراتی به مرکزی دیگر و یا حتی استانی دیگر به جای استفاده از زیر ساخت زوج سیم مسی از تکنولوژی VOIP استفاده می کند.

برای راه اندازی یک مرکز تلفن VOIP در شرکت خود نیاز به هیچ گونه سیم کشی اضافه نیست و در واقع سیستم VOIP از همان کابل کشی شبکه کامپیوتری ( LAN ) استفاده می کند . بنابراین در ساختمان های نوساز نیازی به سیم گشی تلفن نمی باشد. تمامی تجهیزات VOIP تحت شبکه می باشند و از همان پورت های موجود سوئیچ شبکه استفاده می کنند و حتی نیازی به اضافه کردن سوییچ شبکه و افزایش پورت های آن نیست.

 

https://phonsystem.com

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • phonsystem phonsystem

تلفن سانترال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی